Mahmut (Ziyaretçi)
| | Arkadaslar bu durum 2 hafta once basima geldi. Ve her yeri cok arastirdim bu olayi nasil cozerim diye, deepblue arkadasimizin konusunu da inceledim fakat o yoldan degil de kendimce daha kisa bir yoldan halletmeye calistim durumu.
Neyse anlatiyorum:
Silkroad accountuma paypaldan silk yukledim aksamdan, sabah kalktigim zaman "Extra chargeback" zimbirtisi yuzunden karakterim 2108 e kadar "block"lanmis idi. Yani bunun anlami sudur ki, siz parayi gonderiyorsunuz ancak joymax in eline para gecmedigi icin sen parayi gonderip geri cektin zannederek accountunu blockluyor.
Tabiki uyari gibi birsey vermeden direk blocklamasi hic mantikli degil ancak joymax bu.
Benim paramin joymax'e ulasmamasinin tek nedeni paypal idi. Parayi gonderdim, ve geceyarisi herhalde paypal joymax e karsi benim parami korumak amacli "Investigation" yani arastirma davasi acmis. Neden boyle birsey yaptilar en ufak bir fikrim dahi yok. Haliyle parayi gondermemis. Joymax de parayi almayinca tak benim acc gume gitmis.
Her neyse bir sekilde gonderdigim onca e-mail a joymax cevap verdi:
Hello. This is Silkroad Online.
We have investigated your account, and discovered a problem with your transaction.
A transaction which is related to the below Invoice ID has been temporary held to be investigated by Paypal.
Invoice ID:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
In this status, your transaction can be completed or cancelled as reversal.
Foutunatly, now you have chance to unblock your account.
Only in case that your transaction is cancelled as reversal, we can give back your account, but not completed as reversal or chargeback.
Please bear in mind that if Paypal refund this payment to you, then we can not unblock your account.
Please contact to Paypal, and solve this status.
We apologize for not being able to provide further assistance regarding this issue.
Thank you.
Yani kisacasi bu mailla demek istedikleri, SADECE VE SADECE senin paran bize gelir ve Paypal'dan (veya Click'n buy, nerden aldiysaniz) direk bize paranin geldigini belirten bir mail gelir ise accountunu acabiliriz. Eger ki paran bize degil de sana geri donerse iste ondan sonra istedigin kadar para gonder accountun blocklu kalir. Yani git sorunu paypal ile coz dediler kisacasi.
Daha sonra paypala parami "direk" olarak gonderin bana gondermeyin gibisinden zilyon tane mail attiktan ve joymax e de parayi gonderdiklerine dair mail atmalarini istedikten sonra, nihayet para joymax e ulasti ve accountumun blockunu 1 haftadan kisa bir surede hatta tam olarak 4-5 gunde actilar.
Bunu sizlerle paylasayim istedim cunku kendi basima gelince nerdeyse bu konuda hic kaynak hic bilgilendirme yoktu. En cok zorlandigim ise joymax e ulasmak oldu, sizin de basiniza gelirse boyle bir durum diye asagida onlara bu konuda ulasabileceginiz 2 mail adresi veriyorum:
pay@silkroadonline.net
pay2@silkroadonline.net
info@silkroadonline.net
Umarim magdur olmazsiniz da bu bilgiler isinize yaramazar Smiley
Saygilar.
|